top of page
  • יוחאי ישראלי

מטפלים ואנשי ביון



בעקבות השיתוף שקיבלתי אתמול ממטופלת מישראל ושני מטופלים מחו"ל, השתעשעתי הבוקר במחשבה, שמטפלים מזכירים קצת אנשי ביון:

גם אלה וגם אלה מתחילים את דרכם לעיתים עם פנטזיה של "להציל את העולם". להגן עליו ממה שיכול לסכן אותו ולפתוח נתיבים וליצור בריתות שיאפשרו עתיד טוב יותר. אלה חפצים להגן על העולם החיצוני מטרור וגניבת מידע ואלה, שואפים להגן על היחיד ועולמו הפנימי מפחדים, גניבת ערך עצמי והתניות של שיפוט עצמי שלא מפסיקות לתקוף את הדעת ולהחליש את האדם.

במרוצת הזמן מתבגרים ומתפקחים המטפלים ואנשי הביון ומבינים שגם העולם הכללי וגם האדם (עולם פרטי) אינם זקוקים באמת לכך שיצילו אותם. ואפילו אם אלה הטקסטים שהתרגלו להשמיע לכל מי שמוכן להקשיב..

מה שדרוש זה רק נגיעה רכה ומדויקת.. והפנטזיה של המציל (וטוב שכך) מתפוגגת ונעלמת לה. או במילותיו של הרבי מנחם מנדל מקוצק " איננו מחדשים דבר בעולם, אנו רק מגלים את הטוב הטמון בו". ומה שנשאר כעת זה פשוט מרחב של הכלה שצריך כל יום להמשיך ולדגור עליו. ולבסוף, שניהם נחשפים לסודות גדולים וזוכים לחוות ולהיות עדים לשינויים מסעירים שקורים, אבל כמובן שהם חייבים להחריש בנוגע זה. היופי הוא שהמטופלים לא חייבים להחריש ולעיתים הם יוצאים אל האור.

אתם יודעים, זה תמיד ממש מחמם את הלב שלי וזה הכי לא מובן מאליו בעיני, כשמטופל או מטופלת שלי מוכנים, מעבר לתודה האישית והמרגשת שהם אומרים לי בקליניקה, גם לצאת מעולם הצללים של הטיפול ולשתף אחרים בחוויה האישית מאד שלהם. וכך גם במקרה של עדי ברגר שתודתי שלוחה לה ולכם שנשארתם אתי עד כאן:

"ליוחאי הגעתי בעקבות המלצה מהמטפל ההומאופטי שלי דאז שהבין בחוכמתו שמשהו פשוט תקוע והשטיפול ההומאופטי לא מצליח להזיז אותי מהמקום שהייתי בו. בכנותו הוא שחרר אותי ואמר לי עדי יש מטפל עם שיטת טיפול מיוחדת לכי תנסי, אז הלכתי וניסיתי ומאז לא עזבתי. הגעתי ליוחאי מאוד פתוחה ואיך נגיד את זה בהתחלה לא הבנתי כלל מה קורה זה היה נורא מוזר אבל הרגיש מאוד נכון!

מחסומים של שנים שניסיתי להסיר הוסרו בקלילות, מחסומים שלא ידעתי שקיימים בכלל אבל תקעו אותי מלהתקדם ולהתפתח הוסרו, כל היקום סביבי החל להשתנות: חוויות, הזדמנויות, זוגיות, עבודה חדשה, השלמה עצמית.

בוא נגיד שאני כבר בערך שנתים וחצי עם יוחאי, באה והולכת כשאני מרגישה שצריך לאתחל, כשצריך להתמרכז ולדייק ולנקות.

יוחאי הוא אדם מיוחד ומואר שבהזדמנות זו אגיד לו תודה! – ככה אני רואה אותו, יש לו שקט פנימי וראייה מאוד מיוחדת וכמובן יכולות שעד היום להגיד לכם את האמת לא לגמריי מובנות לי אבל הן שם ב100% והטיפול הזה כמה שהוא נראה שונה ומוזר הוא הדבר האמיתי!!"

אם הסתקרנתם ובא לכם לקרוא מה אנשים אחרים כתבו על התהליך שעשינו יחד - https://www.thegate.co.il/testimonials *הכתיבה בלשון זכר מטעמי זרימת טקסט בלבד ומתייחסת לנשים וגברים כאחד.

16 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

השעמום כשער

מזה כמה ימים, שהשלג הצטבר וחסם את דלת הבקתה בה התגוררתי בהרים ומנע ממני לרדת אל הכפר הסמוך. המזון שנותר ברשותי היה מועט וחדגוני משהו ובחוץ היה שקט. למזלי נותרו לי מעט עצי הסקה, שעדין הצליחו לחמם את

bottom of page